Näsets SK - IF Väster
Läs hela kallelsen.
Näsets SK - IF Väster
Bortamatch
Läs hela kallelsen.
Näsets SK - IK Kongahälla
Läs hela kallelsen.
Läs hela kallelsen.
Näsets SK - Hjuviks AIK
Näsets SK - Mölnycke IS
Stor 9-manna
Läs hela kallelsen.
Läs hela kallelsen.
Läs hela kallelsen.
Läs hela kallelsen.
Läs hela kallelsen
Läs hela kallelsenhttps://member.myclub.se/teams/32455/calendar/3299622/copy/#
Läs hela kallelsen.
Hej!
Dags att slutanmäla sig till årets upplaga av Gothia Cup!
Läs nedan noga, reflektera och hör av er vid eventuella frågor!
I år finns det endast en tävlingsklass.
Vi har anmält och fått plats till 2 lag.
Vi har nu gemensamt i ledarstaben valt att frångå det som tidigare kommunicerats i höstens intresseanmälan, dvs att medverka med med sk ”Lagstyrka” (dvs nivåindelade lag) i Gothia Cup.
Istället kommer vi att genomföra turneringen i en form av mellanting mellan Föreningstyrka och Lagstyrka – för att ge båda lagen så stor chans som möjligt att uppnå goda resultat i en tävlingsinriktad Cup.
I korthet ser upplägget ut enligt följande (avstämt med NSK Klubbchef):
Detta vägval gäller för Gothia Cup 2025, framtida Cuper värderas efterhand och efter utvecklignen i vår trupp.
Vi avser fortsatt att delta i cuper med renodlad Föreningsstyrka (jämna lag och garanteras minimum speltid) samt Lagstyrka (nivåanpassade lag med individanpassad speltid)
Hittills är följande bokat gällande Cuper:
-Future Cup à Lagstyrka
-Halmstad à Föreningsstyrka
-Gothia Cup à Kombinerat upplägg av Föreningsstyrka & Lagstyrka.
Ambitionen är att vi kommer att hitta på aktiviteter ihop flera kvällar, både vecka 28 och 29. Dessa aktivieter kommer i samråd med ledare att hanteras av de föräldrar vars barn deltar i Gothia Cup. Tackar ni JA till cupen så ingår således att någon em/kväll där samtliga föräldrar förväntas aktivt delta i att planera, arrangera och genomföra aktiviteter för laget.
Beroend på gruppstorlek är lagen garanterade 4-5 matcher inkl slutspelsmatch. (A eller B)
Vi förutsätter även hög träningsnärvaro över 55% från och med dagens datum till tidpunkt för uppladdning.
Tacka Endast JA om ni är säkra på att ni kommer att delta under hela peioden, från Torsdag 10/7 t.o.m lördag 19/7 samt köper in på ovan upplägg.
Cupen som sådan startar måndagen 14/7 och löper tom lördag 19/7 med utslagning fram tills dess. Uppladdning och injustering av lagen sker Torsdag till Söndag v28.
Hälsningar,
Mats, Mikael, Pelle, Dino, Johan, Martin och Patrik
Läs hela kallelsen
Hej,
Vi tittar efter möjlighet till deltagande i cup under hösten, ett alternativ är Quality Hotel Cup 2025 där vi har ansökt om deltagande.
Innan vi får en bekräftad plats vill vi gå ut med en intressekoll.
När: 3-5/10
Var: Vänersborg/Trollhättan
Hur: Hotell inklusive frukost, lunch och middag
Kostnad: 3500kr från lagkassan samt 1800kr per deltagare som debiteras spelaren och betalas in i förskott.
Lottning, matchtider, hotell och transport informeras 14dagar innan cup.
/ Ledarna
Hej,
Vi tittar efter möjlighet till deltagande i cup under hösten, ett alternativ är Quality Hotel Cup 2025 där vi har ansökt om deltagande.
Innan vi får en bekräftad plats vill vi gå ut med en intressekoll.
När: 3-5/10
Var: Vänersborg/Trollhättan
Hur: Hotell inklusive frukost, lunch och middag
Kostnad: 3500kr från lagkassan samt 1800kr per deltagare som debiteras spelaren och betalas in i förskott.
Lottning, matchtider, hotell och transport informeras 14dagar innan cup.
/ Ledarna
Hej,
Vi tittar efter möjlighet till deltagande i cup under hösten, ett alternativ är Quality Hotel Cup 2025 där vi har ansökt om deltagande.
Innan vi får en bekräftad plats vill vi gå ut med en intressekoll.
När: 3-5/10
Var: Vänersborg/Trollhättan
Hur: Hotell inklusive frukost, lunch och middag
Kostnad: 3500kr från lagkassan samt 1800kr per deltagare som debiteras spelaren och betalas in i förskott.
Lottning, matchtider, hotell och transport informeras 14dagar innan cup.
/ Ledarna
1. Lagkultur – hur skapar vi en trygg och positiv miljö?
2. Höstens verksamhet – vad väntar?
3. Längre resa 2026 – drömmen om Spanien (eller annan ort)
4. Övriga frågor
Nu drar vi igång glöggförsäljningen! Vi startar med killarnas egna försäljning för att sedan i december göra mer gemensamma insatser. Mer info om detta kommer.
Varje spelare hämtar ut glögg på lördag 8/11 13.30-14.00 eller tisdag 11/11 20.00-20.15 (svara på kallelse i MyClub så att vi vet ungefärligt antal). Man väljer själv om man vill plocka ut 1-3 lådor. Varje låda innehåller 12 flaskor och förtjänsten bokförs på ett individuellt spelarkonto inför resan, som räknas av från kvarvarande restpost.
1 låda = 600kr varav 360kr i förtjänst
2 lådor = 1200kr varav 720kr i förtjänst
3 lådor = 1800kr varav 1080kr i förtjänst
Beroende på framfart kan man sedan ansöka om att få sälja flera lådor eller lämna tillbaka ifall de har varit svårsålda. Hela försäljningssumman swishas in på lagkontot senast 5/12, vilket också är sista dagen att lämna tillbaka eventuell överbliven låda. Detta för att vi ska veta hur mycket vi har kvar till andra planerade försäljningsinsatser under december månad, insatser som då blir gemensamma och inte tillgodoräknas några individuella spelarkonton. Där räknar vi såklart med samtliga spelares närvaro och insatser.
Med ett väldigt lågt pris och en populär produkt tror och hoppas vi att det här skall vara snabba pengar in i lagkassan!
Nu drar vi igång glöggförsäljningen! Vi startar med killarnas egna försäljning för att sedan i december göra mer gemensamma insatser. Mer info om detta kommer.
Varje spelare hämtar ut glögg på lördag 8/11 13.30-14.00 eller tisdag 11/11 20.00-20.15 (svara på kallelse i MyClub så att vi vet ungefärligt antal). Man väljer själv om man vill plocka ut 1-3 lådor. Varje låda innehåller 12 flaskor och förtjänsten bokförs på ett individuellt spelarkonto inför resan, som räknas av från kvarvarande restpost.
1 låda = 600kr varav 360kr i förtjänst
2 lådor = 1200kr varav 720kr i förtjänst
3 lådor = 1800kr varav 1080kr i förtjänst
Beroende på framfart kan man sedan ansöka om att få sälja flera lådor eller lämna tillbaka ifall de har varit svårsålda. Hela försäljningssumman swishas in på lagkontot senast 5/12, vilket också är sista dagen att lämna tillbaka eventuell överbliven låda. Detta för att vi ska veta hur mycket vi har kvar till andra planerade försäljningsinsatser under december månad, insatser som då blir gemensamma och inte tillgodoräknas några individuella spelarkonton. Där räknar vi såklart med samtliga spelares närvaro och insatser.
Med ett väldigt lågt pris och en populär produkt tror och hoppas vi att det här skall vara snabba pengar in i lagkassan!
¡Hola chicos! ☀️
Den spanska solkusten väntar på Näset P12!
Vi planerar en fantastisk fotbollsresa till Salou, Spanien, under nästa sommar – ett stort och spännande steg för laget, både geografiskt och som grupp. Det här är en chans att skapa minnen för livet, stärka sammanhållningen och njuta av sol, fotboll och gemenskap.
📅 Resefakta
Ovan är vad vi ser som bästa alternativ för laget, kontakta ledarna vid intresse av bakgrund, kriterier och alternativ gällande val av resmål.
💰 Kostnad och lagkassa
Den preliminära kostnaden är 3 000 kr per spelare, vilket inkluderar:
Fickpengar tillkommer.
Priset ovan bygger på att vi tillsammans aktivt jobbar för att stärka lagkassan med ca 70 000 kr. Vi hoppas kunna sänka kostnaden ytterligare genom lagets engagemang men ovan antagande inkluderar redan hårt arbete för killarna. Om vi inte når upp till vår gemensamma målsättning eller brister i engagemang kommer istället den individuella kostnaden att öka. Alla idéer och initiativ för att stärka lagkassan är varmt välkomna!
👥 Ledare och ansvar
Vi är idag 6 ledare som planerar att följa med. För att säkerställa trygghet och stöd för gruppen behöver vi vara minst 5 vuxna – vid behov kommer vi att komplettera med andra föräldrar.
Vi kommer att ha tydliga förhållningsregler under resan. Ledarna har rätt att agera vid misskötsel, och vi förbehåller oss rätten att – fram till avresedatum – ta bort spelare från deltagarlistan om vi bedömer att deras beteende innebär risk för gruppens trygghet och sammanhållning. Detta gäller både i skolan, på fritiden och inom klubben. Beslut fattas alltid efter individuell bedömning och dialog med spelare och vårdnadshavare.
Vår ambition är att alla som vill följa med också ska kunna göra det – men vi måste samtidigt ta ansvar för hela gruppens välmående.
📌 Viktigt att veta
✅ Bekräfta deltagande
Senast söndag kl. 20.00 önskar vi besked om ert barns deltagande.
Vid frågor – tveka inte att höra av er!
Med soliga hälsningar
Ledarna och resegruppen för Näset P12






























