Vi möts på lördag 30/4 kl 13 30 nere vid Rörviksbadets parkering, för genomgång och utdelning av flaggor, västar och koner, sedan placerar vi ut oss på "vår" kilometer av banan som vi skall vakta tillsammans med P08 (se bifogad bild).
1st förälder, vän, mormor eller annan för uppgiften lämplig person från följande tjejer i F08:
Alissa Björck, Astrid Wikström, Matilda Åkerström, Lina Wahlström, Natalie Hassel
Ansvarig: Jimmy Åkerström, 0760-290084
Ansvarig Jessica Hedekvarn
Städning:
-Samling och byte sker utanför ingången till omklädningsrummen i det lägre röda huset. Första samlingen är kl. 10.00.
-Ni behöver nycklar till pappershållarna och förvaringsutrymmet, vilka delas ut på plats.
-Tömma soptunnor ute och inne. Fylla på papper på toaletterna. Se till att det är prydligt på området.
-Sista städpasset lämnar nycklarna till vaktmästaren.
Parkeringsvakt
-Första samling sker kl. 7:30 vid klubbstugan. Övriga byten sker på aktuell parkering.
-Ni behöver västar och karta till Näsetbadets parkering, vilka delas ut på plats.
-Kartorna kan vara bra att dela ut till de som ska ta sig vidare till Näsetbadets parkering.
-De aktuella parkeringarna är följande:
-De som har sista passet fram till tio får ta tillbaka västar och parkeringsskyltar till klubbstugan. Överlämna dessa vid städsamlingen kl. 10, se ovan.
Vi har fått uppgiften "Efterstäd parkering etc." på Näsetloppet 6:e maj tillsammans med pojkar -08. Det handlar om att plocka skräp och annat när barnattraktioner, café m.m. är nedmonterade. Vi samlas utanför pizzerian.
Området som skall städas är framför allt på och runt parkeringsplatsen samt där barnattraktioner varit.
Detta innebär att vi behöver samlas kl. 16 och att vi håller på tills vi är nöjda. Troligtvis går detta arbete relativt snabbt med tanke på att vi är många, men räkna med 1-2 timmar.
Bemanning: Förädrarna till Ebba, Elsa, Liv, Ellen C, Miranda, Amanda N, Ida, Lina
F08 skall i år bemanna caféet. För varje arbetspass vill klubben att man utser en arbetsledare. Det framgår av bemanningsschemat vem som är arbetsledare samt vad detta innebär.
Arbetsinstruktioner ligger på hemsidan under http://nasetssk.se, titta under arrangemang -> arbetsbeskrivningar cup-17
Alla spelare (även de som inte står på arbetsschemat) skall även ta med en kaka samt en lotterivinst till cupen. (eller flera om man så vill) till vårt gemensamma lotteri till ett värde om minst: 50 kr. Passande saker är torrvaror, leksaker, användbara sommarsaker och annat som ni sjä lva skulle vilja vinna.
Dessa lämnas i klubbstugan fredagen den 12 maj kl. 16-18 eller tidigare om det är lättare för dig.
OBS! Skär upp kakan hemma då det sparar tid på lördag morgon. Samt bakverken skall vara nötfria.
Schema (har ni bytt tid med varandra syns det inte här)